|
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
|
|
| |
| |
| |
|
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
|
|
| |
| |
|
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
|
|
|
do następnych wakacji jeszcze sporo :/
Jestes 6605 osoba na tej stronie
|
|
|
| |
|
|
|
| | |
| | | | |
|
| | |
Tytułem wstępu
|
Liceum Nasze od początku powstania, czyli od 1946 roku, słynie m.in. z "dobrej szkoły matematycznej". Dowodów na to jest wiele. Wspomnę tylko o dwóch najistotniejszych:
1) Absolwenci szkoły - nauczyciele matematyki lub nauczyciele z matematyką związani (np. ekonomii, informatyki) każdego etapu edukacji, począwszy od szkół podstawowych, a skończywszy na nauczycielach akademickich. Na tak małą szkołę ich liczba jest zadziwiająco duża. Przekrój wiekowy matematyków - nauczycieli Absolwentów - począwszy od nauczycieli emerytowanych, a skończywszy na nauczycielach stażystach - świadczy o niegasnącym, wysokim poziomie nauczania matematyki. Niewątpliwie jest to zasługa Profesorów uczących w Liceum. Czyni to nasze Liceum przodującym w dziedzinie matematyki w całym województwie podkarpackim. Poruszony temat nadaje się na pewno na obszerną pracę. Myślę, że wkrótce takowa powstanie. Bardziej jednak chciałbym się skupić na osiągnięciach młodzieży uczniów w tej dziedzinie.
2) Osiągnięcia uczniów w konkursach i olimpiadach matematycznych. Ten temat zostanie w następnych rozdziałach szczególnie potraktowany. Na dzień dzisiejszy, zostaną opisane osiągnięcia ostatnich kilku lat. Czasy bardziej odległe zostaną opisane w późniejszym terminie.
|
| | | ::... | |
| | |
|