in der deutschen Sprache in english
aktualności

humor
 kontakt
 redakcja

do następnych wakacji jeszcze sporo :/

Jestes 5172 osoba na tej stronie

...:: 14.04.2003 - 20:13 | autor: N. Micuda

Giełda Piosenki Turystycznej 2003 w Dukli
Konkurs piosenki odbył się z 11 na 12 kwietnia 2003r. w Dukli. Leskie liceum reprezentowały cztery dziewczyny z klasy Ib: Agnieszka Chrząszcz, Natalia Micuda, Justyna Smaczny oraz Patrycja Głaz. Naszym opiekunem była pani profesor Dorota Białogłowicz.

Impreza była jak najbardziej udana, zwłaszcza, że w Konkursie Piosenki Turystycznej zajęliśmy miejsce I, a w Konkursie Piosenki Ekologicznej miejsce III!

Program turystyczny naszego wyjazdu był urozmaicony. Zaraz po przyjeździe wyruszyliśmy na przejście graniczne w Barwinku by po przejściu na drugą stronę zwiedzać zabytki Słowacji. Było jednak tak zimno, że każdy prawie zamarzł. Oczywiście nie obeszło się bez zwiedzania... sklepów. Pani sprzedawczyni chciała oszukać Justynę o 10 złotych, jednak ona się nie dala i upomniała się. Kolejnym pechem było to, iż przez przypadek zostałam za granicą słowacką... bez paszportu!- na szczęście profesorka Białogłowicz wybawiła mnie z kłopotów. Atmosfera całej imprezy była świetna!

Już po polskiej stronie granicy odwiedziliśmy Muzeum Łemków w Zyndranowej. Poznałyśmy wiele osób, które wywarły na nas niesamowite wrażenie. Oczywiście na koniec nastąpiła wymiana adresów i wszyscy obiecaliśmy sobie, że za rok znów się tam spotkamy.

Podczas konkursu ani razu nie dało odczuć się rywalizacji. Wszyscy byli mili i koleżeńscy. Czujemy się wszystkie bardzo wyróżnione, ponieważ było to nasze pierwsze wspólne wystąpienie, a z tak wielkim powodzeniem. Kiedy po rozdaniu nagród i dyplomów okazało się, że musimy zaśpiewać piosenki jeszcze raz opanowała nas panika. Wszystkie cztery stwierdziłyśmy, że zapomniałyśmy słów piosenki ekologicznej, tej, do której miałyśmy własny tekst! Reakcja była natychmiastowa - śpiewamy tylko pierwszą zwrotkę i trzy razy refren! Poskutkowało! Najbardziej rozbawiali nas koledzy z krośnieńskiego Liceum im. Mikołaja Kopernika - pozdrawiamy WAS!!! Konkurs był naprawdę bardzo udany! Obiecujemy, że za rok znów tam pojedziemy, zresztą tak jak inne, poznane przez nas grupy!

Natalia Micuda
do dołu ::...

...:: uwaga o komentarzach:

Do czasu stworzenia zabezpieczenia przed botami, które spamuja tresc komentarzy, dodawanie nowych komentarzy będzie niemożliwe.